بنرهاي پروموشن، تخفيف و مبتني بر پيشنهاد
هدف اصلي مشتري شما قطعاً پيشرفت کسبوکارش است و بهخوبي ميداند که تحقق اين هدف درگرو ارائه پيشنهاد تخفيف به بازديدکنندگان است.
شما بهعنوان گرافيست يا طراح بنر ممکن است دادههاي داخلي اين کسبوکار مانند آمار پربازديدترين يا پرفروشترين محصولات را در دست نداشته باشيد. به همين خاطر شايد تصوير يا تصاويري از محصولات که براي محتواي بنر انتخاب ميکنيد، اصلاً مناسب نباشند. شايد با خودتان فکر کنيد محصول مناسب و تصوير درستي انتخاب کردهايد اما در حقيقت اين کالا از محصولات پرفروش نباشد. شما بهعنوان تصويرساز تبليغاتي بايد اطلاعات بيشتري درباره بازديدکنندگان و محصولات موجود در وبسايت مشتريتان کسب کنيد. در صورتي که تصوير محصولات پرفروش و محبوب بازديدکنندگان را براي بنرتان انتخاب کنيد،
احتمالاً نرخ کليک CTA و راهنمايي به صفحههاي ديگر هم افزايش مييابد.
اگر به دادهها و اطلاعات بيشتري درباره بازديدکنندگان دسترسي داشته باشيد، شانس شما در انتخاب تصاوير مناسب و طراحي بنر تبليغاتي مؤثر هم بالاتر ميرود. طراحي بنر مناسب به جذب مخاطب کمک کرده و اهداف مشتريتان را تحقق ميبخشد.
درباره این سایت