بنرهاي پروموشن، تخفيف و مبتني بر پيشنهاد


هدف اصلي مشتري شما قطعاً پيشرفت کسب‌وکارش است و به‌خوبي مي‌داند که تحقق اين هدف درگرو ارائه پيشنهاد تخفيف به بازديدکنندگان است.


Ù?Ù?Ù?Ù?Ù? طراحÛ? Ú¯Û?Ù?


شما به‌عنوان گرافيست يا طراح بنر ممکن است داده‌هاي داخلي اين کسب‌وکار مانند آمار پربازديد‌ترين يا پرفروش‌ترين محصولات را در دست نداشته باشيد. به همين خاطر شايد تصوير يا تصاويري از محصولات که براي محتواي بنر انتخاب مي‌کنيد، اصلاً مناسب نباشند. شايد با خودتان فکر کنيد محصول مناسب و تصوير درستي انتخاب کرده‌ايد اما در حقيقت اين کالا از محصولات پرفروش نباشد. شما به‌عنوان تصويرساز تبليغاتي بايد اطلاعات بيشتري درباره بازديدکنندگان و محصولات موجود در وب‌سايت مشتري‌تان کسب کنيد. در صورتي که تصوير محصولات پرفروش و محبوب بازديدکنندگان را براي بنرتان انتخاب کنيد،


احتمالاً نرخ کليک CTA و راهنمايي به صفحه‌هاي ديگر هم افزايش مي‌يابد.


اگر به داده‌ها و اطلاعات بيشتري درباره بازديدکنندگان دسترسي داشته باشيد، شانس شما در انتخاب تصاوير مناسب و طراحي بنر تبليغاتي مؤثر هم بالاتر مي‌رود. طراحي بنر مناسب به جذب مخاطب کمک کرده و اهداف مشتري‌تان را تحقق مي‌بخشد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : محصولات ,بازديدکنندگان ,تصوير ,درباره بازديدکنندگان ,بيشتري درباره ,اطلاعات بيشتري ,محصولات پرفروش ,بيشتري درباره بازديدکنندگان ,اطلاعات بيشتري درباره
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه موبو دانلود | Mobo Download طاووس هنر مصولا شرکت DrMartens کنعان سختی گیر – قیمت و محاسبه ظرفیت سختی گیر بانک اطلاعات کاداستر لوارم جانبی خودرو عقاید و روزمرگی های یک کاکتوس خاردار